Profilul companiei:
Sales & Marketing Services s-a nascut in 2005 in Sibiu din ideea si conceptul fondatorului – Dan DOBRE.
Compania are experienta in industria textila, stiind sa identifice legatura dintre idee si realitatea produsului, sa valorifice beneficiile designului si brandingului si nu in ultimul rand sa puna intotdeauna accentul pe calitate.
Compania colaboreaza cu fabrici specializate, importatori, companii de print si ateliere de brodat.
Calitatea proiectarii si implementarea tehnica a brandului reprezinta unul din punctele noastra forte care ne pozitioneaza ca una din cele mai importante branduri din Romania si de peste hotare.
Mecanismul dinamicii companiei:
Istoricul activitatii:
2005 – semnarea primului contract cu METRO Romania – producerea de textile pentru uz casnic in colaborare cu casa de design si creatie „La Vie Del Cottone” din Milano, Italia
2006 – semnarea contractului cu CARREFOUR Hyproma Romania – producerea de textile pentru uz casnic in colaborare cu casa de design si creatie „La Vie Del Cottone” din Milano, Italia
2007 – semnarea contractului cu REAL HYPERMARKET Romania – tricouri cu marcile „OMAHA” si „CARGO”, marci care se vand in acelasi an in METRO si CARREFOUR. De asemenea, in 2007 am produs primele tricouri pentru Comitetul Olimpic Roman. Inceperea colaborarii cu ART&CRAFT, detinatorul freeshopurilor din aeroporturile din Romania, pentru producerea tricourilor care promoveaza brandul Romania
2008 – inceperea colaborarii cu MERCURY 360, Hell Advertising, Hellenic Coca-Cola, Ursus, Maggy, dezvoltand segmentul de echipament de lucru brandat. Alti clienti din acest domeniu sunt: Faurecia Seating Automotive, SCA Packaging, Lagermax Autotransporte, Coats, Eco Kapa. In 2008 am semnat contractul cu CORA pentru producerea de textile pentru uz casnic si tricouri.
2009 – inceperea colaborarii cu HYUNDAI, BMW, MINI, MASERATTI, TESLA, VW, AUDI pentur producerea de huse imprimate pentru masini
2010 – prezent – continuam dezvoltarea de noi contracte in mediul de publicitate, reducand contractele comerciale cu retelele de hypermarketuri cash&carry. Mutarea colaborarii pe zona de branding si imbracaminte pentru evenimente.