Solutii Branding

Scopul brandingului:

  • Consumatorii, nu companiile, construiesc brandurile. Acesta este un adevar fundamental in marketing si care nu poate fi negat. Consumatorii ofera valoare brandului prin dezvoltarea de perceptii si asteptari de la acele branduri. Companiile isi cresc valoarea livrand experiente de brand consistente, in care clientii pot avea incredere.
  • Fundatia construirii unui brand este psihologia umana si modul in care aceasta afecteaza comportamentul consumatorului. De ce au nevoie consumatorii? Chiar au nevoie de aceste lucruri sau doar cred ca au nevoie de ele? Care este motivatia reala de a actiona si a cumpara o daca ce o nevoie reala sau perceputa este identificata?
  • Cuvintele cheie sunt nevoisi actiuni !

De ce branding?

  • Pentru ca brandul este felul in care clientul te percepe.
  • Brandingul aduce recunoastere.
  • Brandul tau te diferentiaza de competitori.
  • Brandul tau arata oamenilor ADN-ul afacerii tale.
  • Brandul tau ofera motivatia si directia echipei tale.
  • Un brand puternic aduce referinte.
  • Un brand puternic ajuta clientii sa stie la ce sa se astepte.
  • Brandul reprezinta atat compania cat si promisiunea ta fata de clienti.
  • Brandul te ajuta sa intrii in contact cu clientii.
  • Un brand puternic aduce valoare afaceii tale.

Noi propunem valoare adaugata brandingului:

added_value_for_branding

Cum putem ajuta perceptia brandului tau?

  • Prin tehnici speciale de print.
  • Marimi speciale pentru print.
  • Efecte speciale.
  • Culori si pigmenti speciali.
  • Efecte optice speciale in diferite tipuri de iluminat.
  • Efecte tactile speciale folosind materiale neconventionale.
  • Capacitate de productie la scara larga.
  • Program de ajustare a cusaturii de broderie.

Tehnicile speciale de print pot lucra pentru tine

  1. FLOCK (catifea)
  2. PRINT EXPANDABIL (pana la 3 mm inaltime)
  3. HIGH DENSITY (3 expuneri suprapuse in plastisol)
  4. METALIC COVER (folie metalica aplicata pe print)
  5. WATER EFFECT (siliconi transparenti)
  6. GLOW PHOSPHORIC (print care este fosforescent in intuneric)
  7. REACTIVE  UV LIGHT (care raspunde la ultraviolete , in lumina solara nu e vizibil)
  8. SUBLIMATION (transfer chimo-termic de pigmenti in gama nelimitata de culori pe suport textil)
  9. STONES (impuscare pietre)
  10. GLITTER (mici parti metalice aplicate peste print)
  11. TEHNICI COMBINATE

 

Program de corectie a cusaturii brodate

  • Programul corecteaza cusaturile nepotrivite prin reprogramarea masinii pentru o mai buna acoperire si alegerea modelului de broderie potrivit designului initial.stitch_correction

Adu-ti aminte

  • Consumatorul va asocia intotdeauna calitatea produselor de marketing cu calitatea produsului pe care il consuma!
  • Asocierea directa este rezultatul specific increderii si asteptarilor pe care un consumator le are de la un brand, bazandu-se pe simturile emotionale si olfactive, corelate cu recompense specifice la care se asteapta.
  • Uneltele de marketing vin in ajutorul cresterii vanzarilor dar si pentru a pastra marja de profit.
  • Un proiect bun de marketing creeaza premizele unui viitor luminos pentur o companie!